FAQ - Spørgsmål & Svar

 

 

 

 

I denne kundeserviceguide har vi samlet de mest hyppige stillede spørgsmål og situationer, hvor man har brug for hjælp. Guiden har opmærksomhed omkring det praktiske i vores kundeservice. Ønskes der en mere detaljeret uddybelse, kan dette findes under vores handelsbetingelser.

 

 

JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE

 

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse efter endt køb, kan det skyldes flere årsager.

 

Hyppigste årsager er:

 

  • Du har indtastet en forkert mailadresse
  • Du har lavet en fejlindtastning da du udfyldte dine oplysninger
  • Tekniske fejl på vores server

 

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse indenfor 2 timer efter købet, skal du straks henvende dig til vores kundeservice, som vil sørge for at rette evt. fejl og fremsende en ny ordrebekræftelse.

 

Kundeservice kan kontaktes på:

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 fra kl.13:00-15:00

Mail: info@smarttasker.dk - Henvendelser på mail bliver besvaret indenfor 24 timer. 

 

RETURNERING & REKLAMATION

 

Vi har gjort det let at bytte eller tilbagesende. Det er et krav, at du giver os besked om, at du fortryder via mail til info@smarttasker.dk eller ved brug af vores online returformular. Du kan læse mere om vores vikår her.

 

 

JEG HAR BESTILT EN FORKERT VARE

 

Du kan tjekke din ordrebekræftelse som du har modtaget pr. mail, om du er kommet til at købe forkert eller om der er os, der ved en fejl har afsendt en forkert vare. Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille forkert model, størrelse, farve mv. kan du nemt returnere dit køb i form af fortrydelse. Du kan fortryde og returnere din bestilling 14 dage efter, du har modtaget dine varer. Returvarer skal være modtaget af smartchoice.dk senest 21 dage fra datoen for modtagelse. - Se mere angående fortrydelsesret under vores handelsbetingelser.

 

Du skal udfylde og sende vores online returformular. Herefter pakker du varen forsvarligt, så den ikke tager skade under transporten, - vedlæg pakkesedlen som du fik sammen med dine varer. Returpakker uden pakkeseddel kan desværre ikke behandles!  Returlabel printes, sættes på pakken og afleveres i din pakkeshop. Hvis du far bestilt en forudbetalt returlabel da du udflydte vores online returformular, vil du modtage en printbar label på mail. Har du ikke fået bestilt en forudbetalt returlabel, kan du bestille den på info@smarttasker.dk  Prisen for din returlabel vil blive fratrukket dit returbeløb. I forbindelse med fortrydelse / fejlkøb skal du selv stå for returomkostninger. For yderlige info se vores handelsbetingelser.

 

Pakken skal sendes til:

 

Trendsale IVS

(Smarttasker.dk)

Gramvej 11

8783 Hornsyld

 

For varer retur, refunderer vi dine penge til det kort ordren er betalt med.


 

JEG HAR MODTAGET EN ANDEN VARE END DEN JEG BESTILTE

 

Det er altid en god ide, at tjekke din ordrebekræftelse som du har modtaget pr. mail, om du er kommet til at købe forkert eller om der er os, der ved en fejl har afsendt en forkert vare. Vi er alle mennesker og desværre kan det ske, at vi ved en fejl, er kommet til at sende dig en forkert vare. Er dette tilfældet sørger vi for, at du hurtigst muligt modtager den rigtige vare - Vi betaler naturligvis returporto. Du skal blot kontakte vores gode kundeservice, som vil få rettet op på fejlen. 

 

Kundeservice kan kontaktes på:

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 fra kl.13:00-15:00

Mail: info@smarttasker.dk - Henvendelser på mail bliver besvaret indenfor 24 timer. 

 

OMBYTNING

 

Skal du bytte din vare til en anden, skal du lave en ny bestilling på Smarttasker.dk

 

VAREN VAR DEFEKT VED MODTAGELSE

 

Vi gør meget ud af, at pakke din/dine vare godt, så de forsvarligt og godt beskyttet under transporten fra vores lager til dig. Desværre er det ikke altid nok, det kan ind imellem ske at en pakke tager skade under forsendelsen. Er dette sket, skal du straks sende en mail til os med et eller to billeder af skaden. Herefter vil du blive kontaktet af vores kundeservice og der vil hurtigst muligt blive fremsendt en ny vare til dig. 

 

Har vi behov for, at du sender varen retur til os, betaler vi naturligvis for returporto.

Mail sendes til: info@smarttasker.dk

 

FORTRYDELSE AF KØB

 

Du kan fortryde og returnere din bestilling 14 dage efter, du har modtaget dine varer. Returvarer skal være modtaget af smartchoice.dk senest 21 dage fra datoen for modtagelse. - Se mere angående fortrydelsesret under vores handelsbetingelser.

 

Du skal udfylde og sende vores online returformular. Herefter pakker du varen forsvarligt, så den ikke tager skade under transporten, - vedlæg pakkesedlen som du fik sammen med dine varer. Returpakker uden pakkeseddel kan desværre ikke behandles!  Returlabel printes, sættes på pakken og afleveres i din pakkeshop. Hvis du far bestilt en forudbetalt returlabel da du udflydte vores online returformular, vil du modtage en printbar label på mail. Har du ikke fået bestilt en forudbetalt returlabel, kan du bestille den på info@smarttasker.dk Prisen for din returlabel vil blive fratrukket dit returbeløb. I forbindelse med fortrydelse / fejlkøb skal du selv stå for returomkostninger. For yderlige info se vores handelsbetingelser.

 

Pakken skal sendes til:

 

Trendsale IVS

(Smarttasker.dk)

Gramvej 11

8783 Hornsyld

 

For varer retur, refunderer vi dine penge til det kort ordren er betalt med.

 

 

FORTRYDELSE INDEN DIN ORDRE ER AFSENDT

 

Hvis du ønsker at annullere din ordre inden vi har afsendt din pakke, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice.

 

Kundeservice kan kontaktes på:

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 fra kl.13:00-15:00

Mail: info@smarttasker.dk. Henvendelser på mail bliver besvaret indenfor 24 timer. 

 

REKLAMATION

 

Har du brug for at reklamere på en vare, fordi der er en mangel ved den – fx en materiale eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse. Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at henvende dig til vores kundeservice hurtigst muligt. Du har også mulighed for at anmelde din reklamation i vores online returformular. Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

 

Kundeservice kan kontaktes på:

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 fra kl.13:00-15:00

Mail: info@smarttasker.dk. Henvendelser på mail bliver besvaret indenfor 24 timer. 

 

Har du en berettiget reklamation sender vi dig naturligvis en gratis retur fragtlabel, så du omkostningsfrit kan returnere varen til os.

 

Efter at du har været i kontakt med vores kundeservice og din reklamation er godkendt, -Skal du pakke varen forsvarligt, så den ikke tager skade under transporten, - vedlæg pakkesedlen som du fik sammen med dine varer. Returpakker uden pakkeseddel kan desværre ikke behandles!  Den tilsendte returlabel printes, sættes på pakken og afleveres i din pakkeshop. 

 

Pakken skal sendes til:

 

Trendsale IVS

(Smarttasker.dk)

Gramvej 11

8783 Hornsyld

 

LEVERING

 

Smartchoice.dk til levering i Danmark, Sverige og Norge. Vi samarbejder med GLS og DAO 365, der leverer din pakke i selvvalgte pakkeshop, som vælges når du afgiver din ordre. For mere detaljeret prisoversigt klik her.

 

  • Levering i Danmark er fra 39 kr.
  • GRATIS ved køb over 349 kr. med DAO pakkeshop

 

LEVERINGSTID

 

Når vi afsender din pakke fra vores lager, modtager du en mail med dit trackingnummer, så du kan følge din pakke. Du modtager din pakke alt afhængig at hvilken fragtmetode du har valgt i din ordre. Hvis du har afgivet din ordre inden kl.16 vil du ved GLS eller Postnord tyspisk modtage din pakke allerede indefor 1-2 hverdage. For detaljeret oversigt klik her.

 

Danmark: 1-3 hverdage

Sverige: 2-3 hverdage

Norge: 2-3 hverdage

 

Lagervare leveres indenfor 1-3 hverdage

Skaffevarer indenfor 7-14 hverdage

 

HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE AFSENDT ?

 

Vi pakker alle hverdage året rundt. Alle ordre afgivet inden kl.16, bliver afsendt samme dag.

 

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN PAKKE EFTER 3 HVERDAGE

 

Har du ikke modtaget din pakke 3 hverdage efter at du har modtaget vores forsendelsesmail, skal du kontakte vores kundeservice, så vi kan eftersøge din pakke ved det fragtfirma du har valgt til at levere din pakke. Vi vil sørge for, at du får den hurtigst muligt. 

Det kan ind imellem ske, at pakker bliver forsinket en dag under forsendelsen. Inden du kontakter os kan du tjekke din ordrebekræftelse om du har angivet korret adresse - herunder husnr., tlf.nr og mailadr. - dette er hyppige fejl, som gør at din pakke ikke er kommet frem! Hvis navnet på den person, som skal modtage pakke ikke fremgår på postkasse (gælder kun til private adresser), sender fragtfirmaet din pakke retur til os - hvilket tager lang tid. Skulle uheldet være ude og vi får din pakke retur, vil vores kundeservice kontakte dig for at finde en løsning.

 

Kundeservice kan kontaktes på:

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 fra kl.13:00-15:00

Mail: info@smarttasker.dk. Henvendelser på mail bliver besvaret indenfor 24 timer. 

 

KAN JEG SELV AFHENTE MIN/MINE VARER ?

 

Nej, på nuværende tidspunkt er det ikke muligt at bestille afhentning af varer.

 

OFFENTLIGE INSTITUTIONER & VIRKSOMHEDER

 

Venligst kontakt os på info@smarttasker.dk, hvor du beskriver dit behov for produkter, kvantitet og EAN betaling, så vil vores kundeservice kontakte jer for nærmere aftale/r.

 

FOR YDERLIGERE SPØRGSMÅL ER DU MEGET VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS - VI ER PARATE TIL AT HJÆLPE 😊

 

Telefonnr.: +45 71 74 07 44 

Mail: info@smarttasker.dk.