Returnering & reklamation

FORTRYDELSESRET

Du kan fortryde og returnere din bestilling 14 dage efter, du har modtaget dine varer. Returvarer skal være modtaget af smarttasker.dk senest 21 dage fra datoen for modtagelse. - Se mere angående fortrydelsesret under vores handelsbetingelser.

 

HVORDAN GØR JEG?

Vi har gjort det let at bytte eller tilbagesende. Det er et krav, at du giver os besked om, at du fortryder via mail til Kundeservice@smarttasker.dk eller ved brug af vores online returformular, som i dette link: https://smarttasker.dk/returformular/

Retur i forbindelse med fortrydelse behandles kun ved brug af vores online returformular, mail hennvendelse på Kundeservice@smarttasker.dk eller vores standard returformular, som du finder i vores handelsbetingelser/din ordrebekræftelse.

 

Pak din vare ( i original emballage ) og vedlæg pakkesedlen som du fik sammen med dine varer. Returpakker uden pakkeseddel kan desværre ikke behandles!  

 

Du skal selv betale for returnering af varer i forbindelse med fortrydelse. Varer kan fx returneres med GLS eller Postdanmark. Når du bruger vores returformular, vil du få mulighed for at få tilsendt en forudbetalt GLS/DAO 365 returlabel. Den koster DKK 58,00 med GLS og 39,00 med DAO 365 - og vil blive fratrukket beløbet som du får refunderet. Fragtomkostninger på forudbetalt labels inkluder moms og miljøafgift. Du må også gerne selv stå for porto på din retur. Vi anbefaler, at du bruger en fragtmetode med track & trace, så du ved, at din pakke kommer sikkert frem ( returpakken er dit ansvar indtil vi har modtaget den) . 

 

Varen skal sendes til: 

 

Trendsale IVS

(Smarttasker.dk)

Gramvej 11

8783 Hornsyld

 

OBS: Bytter du eller returnerer du varer, kan det påvirke eventuelle rabatter.

 

BYTTE

Skal du bytte din vare til en anden, skal du lave en ny bestilling på smarttasker.dk

 

HVAD ER REGLERNE FOR REKLAMATION?

På alle varer købt hos smarttasker.dk ydes 2 års reklamationsret (jf. købeloven). For varer med begrænset holdbarhed er retten til at reklamere afgrænset af det givne produkts holdbarhedsperiode.
Eventuelle fejl eller mangler ved leveringer fra smarttasker.dk skal påberåbes i rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Det er din pligt at angive og påvise, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til smarttasker.dk.

 

HVORDAN REKLAMERER JEG ?

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den – fx en materiale eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse. Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at henvende dig til os på Kundeservice@smarttasker.dk eller på tlf: 71 74 07 44 mellem 13:00 - 15:00. Du skal henvende dig inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Henvender du dig inden for 2 måneder efter at du har opdaget fejlen, vil din reklamation altid være rettidig. Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

 

Hvis varen skal returneres til os, skal du bruge vores returformular og den forudbetalte fragt-label, der vil blive sent til din mailadresse. Det er et krav, at du bruger vores returformular, som i dette link: https://smarttasker.dk/returformular/. Retur i forbindelse med reklamationer behandles kun ved brug af vores online returformular, e-mail hennvendelse på info@smarttasker.dk eller vores standard returformular, som du finde i vores handelsbetingelser/din ordrebekræftelse.

 

Pak din vare ( i original emballage ) og vedlæg pakkesedlen som du fik sammen med dine varer. Returpakker uden pakkeseddel kan desværre ikke behandles!

 

Varen skal sendes til: 

 

Trendsale IVS

(Smarttasker.dk)

Gramvej 11

8783 Hornsyld

 

-Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Vi refunderer dine rimelige fragtomkostninger hvis reklamationen er berettiget. Gem kvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeserviceafdeling. - Se mere angående reklamation under vores handelsbetingelser.